älskar!

Publicerat: 2010-10-12 11:29:55
Vilken underbart VÄDER det är nu, jag älskar hösten! Speciellt när den är så här fin! Svante o jag gick en lång runda i morrse! skit skönt! Nu ska vi käka lite frulle, dock väldigt sen har varit uppe sen 8, men har fixat en massa här hemma, gjort middag som jag ska ha med mig till jobb! blir en räksallad med bakad potatis så det blir något varmt med, vill gärna ha det nu när det blir kallare, plus att jag ska vara ute hela kvällen!

Vi hörs senare, ska se om jag inte kan ta lite ibilder i kväll när jag tränar svante! På tal om svante så träffa jag hans uppfödare idag när jag var o sola, haha lite konstigt av alla ställen liksom! vi hörs i kväll! :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback