solat!

Publicerat: 2010-06-10 22:21:32
Jag körde o sola innan, gött blev tio min i stå solariumet.. Där stod två tjejer inne så var bara stå ledigt så jag bara ni ska inte ha den.. o det skulle dom då inte! o den ena bara ja, jag har presic varit där inne så det blir nog varmt du kanske ska vänta lite. Hum! Självklart ville inte jag vänta, så jag hoppa in! Men jag skulle lyssnat på henne, fy vad varmt de blev men jag fick iaf färg, plus att jag tagit kokosolja på benen, så det blev lite färg på dom :P

Värkar inte som alla mina inlägg har kommit upp på fejjan.. har ju uppdaterat som en liten gnu idag! ;)
pappa o patrik satte upp mina hyllor, åh! blev skit fint! sen satte vi upp dom svata som jag hadei hallen innan i köket nu! blev bra! nu blir det dushen!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback