skorea- min största fasa!!!!

Publicerat: 2010-06-14 23:21:48

hej!

ja, jag har minst sakt varit effektiv sen jag sluta klockan 2015.. Har hunnit sola, i tio min o tänkte på de när jag stod i solariumet, det måste ju vara mycket mer hygieniskt att sola o stå upp, när man ligger så svettas man ju liksom på det man ligger, så blir det ju inte när man står! jaja! Stort problem! Efter det åkte jag hem till pappa o mamma o tvätta min bil, för det behövdes verkligen, sen har jag lagt in alla ren tvätt, o dushat o nu har jag målat naglerna igen, man måste nästan ta det tre grr för att få det fint tycket jag!

jag lät ju patrik gå in på min lovefilm sida o välja några filmer, o vad händer joo denne veckan kommer jag få en film om roling stones, KUL! plus en annan tråkig som han valt, nej det fick bli en enångs företelse! har lagt i några nya filmer nu. Men tänkte på i sommar hur man ska göra då, ska man typ säga upp det då, för förhoppningsvis så sitter man ju inte inne o kollar på tv.. Men sen känner jag ju mig själv, finns ju inget bättre än bara sitta o mysa till en film! Så ska nog behålla det översommaren med!

imorgon hoppas jag att mina skor kommer från nelly!! Jag ser framimot dom! Plus att dinsko har börjat sin rea nu, såg jag när jag jobba idag, Fan jag måste försöka att inte gå in där, för gör jag de kommer de gå mycket pengar. Sko rea, är det värsta som kan hända mig, vill ha alllt!!




Nelly  Shoes - Joline Wedges                                    Nelly  Shoes - Clary 2
Det är dessa jag väntar på, fast den andra är också svart...


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback