kväll igen..

Publicerat: 2010-04-06 21:41:02
godkväll.. jobba till 2015 idag, lite segt känner jag! fast jag har hängt om o fixat i butiken, så har timmarna gått sakta.. sånt är det ibland! så himla skönt var det idag när klockan var halv åtta, så kommer där in två super härliga tjejer, kan väl ha varit i 30-35 års åldern. hade dom två kommit in vid tolv i dag hade dom gjort min dag! så trevlig o spontana!! Åh sånna kunder kan man inte få för många av :)
något som är ännu mer skönt är att det var ljust när jag kom ut vid kvart över åtta, eller ljust o ljust ska man inte säga men det var iaf inte nattmörkt! skönt att det börjar gå åt rätt håll! yeeep!!

nu har vi äntligen kommit fram till vår semester på jobb! så nu sitter jag o funderar på vad man ska göra, jag o tesse har ju snackat om att åka till franska rivieran! Men vi får se, jag är sugen på typ prag eller.. något med..
jag o patrik hade ju planerat att åka någon stans nu i vår, men att göra det med en egenföretagare är inte lätt!
nu ska jag gå med svante, sen gå o lägga mig.. det har blivit så sena kvällar nu på senaste tiden..

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback