shopping.. o lite service!?

Publicerat: 2010-09-09 15:39:16

Idag kände jag att jag vill göra av med pengar, konstig känsla! :) Nej men seriöst jag ville köra o köpa nytt smink, har länge sakt att jag vill köpa något ordentligt inte billigt hm skit! Kunde ändå tänka mig o lägga pengar på detta! Jag kan ingenting om de, så behöver verkligen hjälp för att hitta det bästa! Så jag beger mig till Familia in på kicks, för jag vet att dom säljer Id , vilket jag ville ha! Jag går in, jag hälsar på personalen innan dom har hunnit hälsa på mig! jag går runt, kollar lite.. Jag ger typ personalen 100 köpsignaler, att jag verkligen vill handla..! Tar på grejjer, gå från olika märken fram och tillbaka o jag är där inne säkert 5 minuter vilket är en rätt lång tid i en liten butik, plus att det bara var jag där inne som kund. Och dom kommer INTE fram till mig o frågar mig om hjälp!! Det är så himla dåligt! Jag hade inte sakt något om det var mycket folk i butiken o att jag hade sett att dom jobbade för fullt, men så var verkligen inte fallet!!  ILLA! Så det slutar med att jag går ut, utan smink tyckte de var så dåligt! Där missa dom en kund som hade tänkt o handla en hel del! Vilket dom verkligen hade behövt där ute! Nu kommer det bli att jag går till The Boby Shop, där vet jag att dom kommer hjälpa mig!!

Ja, iaf det blev en hel del annan shopping, hehe.. känner att jag behöver lite nytt!! Skulle vilja hitta lite mer FEST linne o sååå, men det blev bara ett! Ni ska få se!

  

  

 




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback