JSDHFKJSDHHFSJ!

Publicerat: 2010-10-23 23:20:39
Godkväll! Fy tusan vilken huvuvärk jag har haft nu ikväll, har legat i sängen sen jag kom hem från jobb typ!! Men nu orkar jag inte ligga kvar mer! Puhh, blir trött av att ligga! haha!
Iaf kom in på fejjan nu presic, o nu måste jag bara få det ut mig! JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT TRÖTT på att ni som ska skriva om er underbara kille, eller ( mannen/ gubben/ älsklingen! som dom flesta tvugent måste skriva) Jag förstår, jag älskar också min familj o mina vänner. Men jag behvöer inte skriva värsta uppsatsen om det på min status! Det låter så töntigt! Blir irriterad bara jag tänker på de! - nu blir det mys med gubben! - haft en underbar dag med den underbaraste som finns! Förfan ge er nu! Jag orkar inte läsa det mer! Puhhh!
Så ja, nu har jag fått det ur mig! O det var skönt! hehe!

O en annan grej, vad är det med mitt element? Har hört något konstigt ljud nu ett par dagar, men har trott att det typ har varit mina ljus som har runnit! Men nej, det är det inte.. O har nu kommit fram till att det är elementen! Det hörs typ som om det rinner.. det är nog något min lilla pappa får komma o titta på! Nu ska jag gå o lägga mig, det är jobb i morgon! Godnatt!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback