...

Publicerat: 2010-11-03 22:53:05
hola!

idag har varit en riktig slappe dag, har inte gjort mycket nytta, joo... jag har tvättat typ o damsugit det är nog det hela. Blev överlycklig när det kom två nya filmer som jag bara kunde mysa ner mig i!! Tror till och med jag o svante tog en liten powernap, hehe...

Åkte hem till mina kära päron innan, då visar det sig att dom hade den nya beck levande begravd! ÅH! underbart! Hem o tog en dusch, sen kröp jag o patrik ner i soffan o kollar på den, när det typ är en halvtimme kvar av filmen, så ringer någon från jobbet, o säger att det ligger grejjer för någon dörr där vakterna ska stänga på väla. patrik fick slänga sig i bilen, för han trodde det var något stort problem liksom, kommer dit då var det en liten skit sak som skulle flyttas! Patetiskt, vad väla vakterna o inte kunna lyfta på en liten bräda! Så patrik missa slutet på beck o jag fick titta själv, kul!  jaja! vi ska se slutet imorgon med!

nu blir det lite te sen ska jag hoppa ner i sängen! ;) Godnatt!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback