Dagens ROS!

Publicerat: 2010-06-15 23:11:04

Hej bloggen!

förlåt för att jag inte bloggat idag, , men har jobbat o jobbat.. Har jobbat själv typ hela dagen så var lite uttråkad när jag kom hem, så orka inte sätta i gång datan. PLUS att jag fått filmer från lovefilm, så var bara tvungen att kolla på kvaterat skatan, den här showen hade inte jag sett innan, o den var sjukt bra! skratta som fan!
Men nu har jag varit nere o postat filmerna, så förhoppningsvis får jag nya tills helgen.. i och med att alla ska ut, så har jag ingen att umgås med så ska bara titta på film :P hih!
Min kära mor sa att det skulle bli bra väder på torsdag! Och då är jag ledig, så jag SKA steka sönder då! Kör kokos olja o hela skiten!

Ja, idag kom jag på att ett MOST HAVE  är en långklänning, två tjejer kom in på jobb med långklänningar.. o dom var så FINA! Den ena hade helt svart, med en jeans jacka till. o den andra en mönstrad med en kort kavaj! Så fint var det, o det sa jag till dom med! Vilka fina klänningar dom hade!!!
Det är en grej som jag verkligen har märkt nu, sen jag klippte mig sist, det är jätte många som har kommit fram o sakt att jag har varit fin i håret! Massa kunder klart, till och med en kille, som kom in o lämna tillbaka byxer åt sin flickvän sa att jag hade en cool frisyr! O en tjej när jag var ute nu sist! Överallt!! O det ska vi ju  tacka, min enormt snygga syrra! för det är ju hon som fixar mitt hår, o jag måste säga hon är den BÄSTA! Finns ingen annan som kan kilppa snyggt! Patrik hade varit o klippt sig hos någon i åstorp, o hur fan såg han ut!! Jag är inte frisör, o kan inte mycket om de men.. Det kunde man se hur lååångt som helst att det var inte snyggt klippt! Så dagens ros går till tesse!!!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback