strömsladd!

Publicerat: 2010-04-08 20:49:43

det får bli ett litet inlägg nu! eftersom min trevliga sambo presic har suttit vid datan, och sen lägger ner strömsladden på golvet.. och sen sitter vi här o tittar på tv, o hör att svante ligger o biter på något.. och vad är det då ? JO! vår strömsladd! fan! nu får patrik snällt köpa en ny, då jag tycker det är hans fel! åh! killar alltså!

förövrigt har jag varit ledig idag! skönt, inte gjort så mycket! kollat på film, sen var jag ute en lång runda med svante, sen tänkte jag att jag bara skulle sova en timme, vilket jag gjorde med.. men sen blev jag mer trött o sov fram till halv fem! ja, det var min dag! sen kom patrik hem med lite mat! kul!
o nu är det tv som gäller! tack o hej!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback