funderingar.

Publicerat: 2010-09-25 23:44:50
oh, ja vilken dag det blev på jobb idag.. först börja den jätte segt! O vi blev lite besvikna på att det inte kom något folk, men sen vakna folk till liv o hela väla var fullt! O det gillar ju självkart vi ;) hih, sen blev det kalas för min del min farmor fyller 91 år dag! Åh, hon blev så glad när jag kom o hann vara med på kaffet ! O det kändes bra för man vet ju faktist inte hur länge hon kommer vara med oss! LÄNGE hoppas jag självklart!
Patrik är sjuk, o han är sjuk på riktigt nu han har feber o känner sig helt kass, så han gick i säng vid halv nio.. så här har jag suttit o tittat på tv med svante!

Ibland kan man ångra vissa saker i livet som man gör, o en grej jag kan ångra är att jag inte stanna kvar inom floristyrket, jag har ändå utbildat mig till de o jag hade bra betyd fick fan stipendium för bäst betyg inom mina hantverks ämnen! O jag fick ju lite jobb på min praktikplats, vilket var en jättttte fin blomsteraffär! O jag trivdes bra där, men... eftersom jag inte fick så mycket jobb så blev det att jag sökte till vero moda mer för skojs skull, o vips blev det intervju o sen börja jag där en vecka efter! O det var ju igentligen bara ettt vik på 6 månader, nu har jag varit där i 3 år!!!!!! Hmmm, det var inte så det var planerat! Min plan var ju att ta mitt gesällbrev inom florist! det har varit mitt mål hela tiden! Ja det ångrar jag verkligen! Jag trivs jätte bra på mitt jobb verkligen. det handlar inte om de, jag känner mer vad ska de bli av mitt liv, jag vill inte jobba på väla i 20 år o sen känna - jaha de va de!?
Jajja.. en dag i taget.. o nu ska jag sova.. Godnatt

   
      

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback