min vardag

Publicerat: 2010-09-20 23:14:02
något som jag tycker är jätte rolig med mitt jobb.. Det är när far o dotter kommer in o ska handla en jacka tex, kan känna igen det lite från när jag var mindre, typ när mamma inte kunde följa med så fick pappa liksom dra sitt strå till stacken, iaf.. dottern i detta fallet skulle iaf köpa en skinnjacka, o hon hade varit o provat den innan o jag hade hjälpt henne, så ville hon lägga undan den. Så tar det kanske en liten kvart så kommer hon med sin pappa, o han säger ju att den är fin, men sen kommer komentaren som även min pappa hade sakt om han hade varit med mig. - ja den är ju fin, men ska du inte ha en storlek större ? En typiskt komentar från en pappa! dottern bestämer sig för jackan. O då säger pappan till mig, ja hon skulle ju haft en storlek större tycker inte du ? O det tyckte jag inte, hon var super fin i jackan o den satt verkligen perfekt på henne! Så jag sa nej, den sitter jätte fint! O jag mena på att den blir ju lite större om man har på sig den, allt ger ju med sig! Så skrattar pappan o säger jajja, du vill klart sälja jackan! O ja, det är klart jag ville! Skulle ju aldrig säga att den är ful o att hon kan gå till HM o prova en annan där! Men jag försöker alltid vara ärlig, e det så att jag tycker det ser förlitet ut så säger jag de! För ärlighet kommer man längst på! Så det blev att dom tog jackan o både far o dotter var nöjda. Dock skulle dom spara kvittot, för dom fick höra vad chefen sa där hemma! Hahha, frun/mamman! Detta var iaf väldrig roligt, jag skratta för mig själv när dom hade gått, det är såna kunder som är trevliga o mänskliga som man liksom kommer i håg!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback