Ligger i sängen o tittar på tv, Patrik sku...

Publicerat: 2010-09-21 22:10:08

img_0546 (MMS)

Ligger i sängen o tittar på tv, Patrik skulle se nått på tv i vardagsrummet så då fick jag ta sängen, nu ska jag ge mig ut o gå med Svante, blev sugen på pannkakor så det gjorde jag o nu får jag minsann gå en längre runda med Svante.. Det för nog bli lite situps med! Jag känner jag har kommit i från min gi! Var väldigt duktig med det innan men nu har jag kommit av mig helt! Faller för minsta lilla sötsug..  Idag har varit en väldigt lugn dag på Väla, folk väntar väl på sin lön, det gör även jag! Haha, ofta har jag något projekt som jag typ ska handla till när lönen kommer men inte denne gången, har mycket räkningar med, Svantes försäkring kom också som ett brev på Posten 1500 kr!! Fast det är I Ifs så är det jag själv somhar valt att betala in hela året..  Nu ska jag gå ut o röra på fläsket!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback