Jag orkar inte mer!

Publicerat: 2010-09-19 22:29:53

Jag är så trött på att höra allt om valet! Det står mig upp i halsen! Var jag än går in på internet eller om jag sätter på tv, så är det det ända jag hör o ser! Jag FÖRSTÅR också att det är jätte viktigt o att vissa tycker det är intressant, men för fan om två tre veckor snackar ingen om de mer. Sen om fyra år så är alla uppe i det igen, o blir helt upprörda o arga bara man kommer in på dom olika "färgerna"!  O alla ni som skriver på FACEBOOK, för fan ge er! Man måste recpektera, att alla RÖSTAR OLIKA, VI ÄR ALLA OLIKA, O VÄL ÄR VÄL DET!!!!!!!!!!!

åh!!!! Nej nu ska jag nog sätta på björn bröder.. Mys!


               


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback