hmmm

Publicerat: 2010-09-16 23:12:14

Idag har varit en bra dag, kom upp i tid har tvättat o sen åkte jag till flower team o köpte lite nya blommor till balkongen, så nu är det höst för det är ljung på balkongen ;) O det känns verkligen som höst med. Nu när jag var ute med svante, så blev det sånt vit ni vet när man andas... o då är det kallt! Ska ta ner mina sommar jackor i morgon, har tagit ner en del men har haft några kvar ifall man skulle vilja ta på sig dom! Jag köpte ett par skit fina skor på HM igår, o sen när jag kommer hem på kvällen o ska prova båda på, så i den ena skon är där liksom en liten "knuta" i o man känner det mycket när man har dom på. Så var jag snabbt inom idag o kolla om dom hade ne 36 till, men iccke...  o personalen trodde inte dom kom in igen! Så jag behöll skrona, men frågan är om jag kommer använda dom, ska kolla på internet om dom finns i 36 där!

Ikväll känner jag för att somna på soffan, tycker det är så mysigt.. ligga o kolla på tv o bara somna liksom.. o sen när man vaknar kan man bara hoppa ner i sängen o somna om dirket. För om jag går o lägger mig i sängen bara så tar det oftast en halvtimme typ innan jag somnar, då är det perfekt o ta första passet i soffan ! haha.. man har sina ideer! ;)


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback