fredag.

Publicerat: 2010-09-24 10:56:41
godmorgon!

Har städat över lite snabbt här hemma, o sitter nu o kollar på våra bästa år!  O vad händer inte sen när jag ska fixa min frukost, Jooo ett helt paket med ägg ramlar ner på golvet från kylen!! KUL!! Åh så det blev lite mer städning.. o sen efter det så skulle svante ta sin leksak som låg precis vid min laddare o då ramlar min iphone rakt ner i golvet! Så ja det har varit en jätte bra morgon! ;)  Nu ska jag ta på mig sen blir det till att köra till jobb! Har en hel helg framför mig på väla centrum! SKOJ!!!!! åh, men men sånt är livet. Prata med min farmor innan hon fyller år på lördag o jag jobbar ju så jag kan inte vara med hela tiden, o då säger hon så - fy fan du kan väl inte tycka de e roligti  gå där, o hur roligt är de för patrik o vara hemma själv! hehe.. O visst det ligger ju lite i de, det är tråkigt o jobba när nära o kära är lediga, Men... allt i livet är ju inte kul! O det går faktist rätt snabbt när man väl är där, o sen är man ju ledig var annan helg, så man ska inte klaga!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback