tiden går.

Publicerat: 2010-10-06 23:13:18

Åh, dagarna går så jävla snabbt o jag hinner inte blogga alls! Nu när min pappa har skadat sig, så ängnar jag all min lediga tid till han typ! Tycker synd om han, han kan ju inte köra någon stans själv, o vi jobbar ju på dagarna så han sitter hemma själv! Så imorgon är jag ledig så vi ska väl hitta på något.. Vet inte vad bara! Jajja, vi kommer väl på något! För övrigt händer det inte mycket..m som sakt dagarna går!  Fick hem nya filmer i dag så funderar på om jag ska sätta in en nu, eller om det är onödigt för antagligen kommer jag somna, men vill inte sova riktigt än! Åhhh! JOBBIGT!
Svante därimot sover som ett litet barn. Har om morgonen när patrik gick vdi 5 så kunde jag inte somna om, fast jag var trött.. så vänder o vrider, sen hör jag hur han smyger in i vårt sovrum, o hoppar upp i sängen så lääger han sig ända in till mig o lägger sitt huvud på min kudde! Åh, jag hade inte mage o ta ner han, det var så mysigt! annars får han aldrig sova i sängen, men ibland kan jag inte motstå, o jag riktigt märkte hur han njöt, han flytta sig inte ett dugg på kanske två timmar! mitt <3


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback