dagen som gått

Publicerat: 2010-10-14 22:11:42
jihaaa! Vilken dag det har varit idag! Pappa o jag började dagen med att stoppa in hundarna i bilen, sen körde vi ut till skogen o gick där i två timmar! Riktigt skönt! Sen körde vi och köpte bullar o fika! O efter det så körde vi till hyllinge, jag skulle handla mat till mitt släkt kalas på lördag, herregudd kommer nästan bli 20 pers i vår lägenhet!! KUL! Jag får ändra om hela mitt vardagsrum för att få plats! O då har har jag inte änns sakt till patriks sida, dom får vi ta en annan helg, det går bara inte att ha alla här! Måste hitta en datum för de med!
Har även hunnit städa ordentliget här hemma! Kändes som det behövdes! Fattar inte hur det kan bli så skitigt!! Man är ju knappt hemma, man jobbar på dagarna!

Inatt blev det krig här hemma! Jag ligger o sover men vaknar av att svante hoppar upp i sängen, vilket han inte får! Självklart måste jag gå o kissa om jag har vaknat mitt i natten, så svante hoppar ner o jag går på toa! sen kommer jag tillbaka, då har svante hunnit hoppa upp igen, men han ligger vid fötterna typ, så jag säger till han o hoppa ner, o få ju viska för att patrik inte ska vakna. Svante hoppar inte ner, så jag skulle bära ner han. då typ gnäller han som om han har ont, så jag blev ju rädd, tänkte vad är de, så när jag ska ta tag i han igen, så börjar han morra o vill bitas! O då blir jag förbannad! I detta huset bestämmer inte han! Så jag ta tag i hans "mun" o slänger typ ner han från sängen! O skäller på han under tiden! O där hade patrik vaknat! Sen blev svante sur o la sig i hallen! Han är väldigt envis, MEN det är jag med!
Nu blir det lite film, sen ska jag hoppa isäng ska med pappa till lasaettet i morgon, ska rönkas o lite sånt!



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback