Allt går så snabbt.

Publicerat: 2010-10-03 22:53:41

Jaha, då har man varit ledig i fyra hela dagar! Känns fan inte som de! Tiden verkligen bara springer i väg!
I torsdags var jag o emma en snabbis inne i helsingborg, gick o fika o kolla lite! Meningen var att jag skulle köpa lite nya ljus på lagerhaus, dom har jätte fina block ljus där i den perfekta rosa färgen som jag har i mitt vardagsrum! Sen i fredags så skulle jag åkt till malmö, men det blev inte kände inte mig alls på humör o mådde inte särskilt bra! Så fick bli en hemma dag, kolla på film.. o sen åkte jag o pappa o köpte något skydd som jag skulle ha på min bil ( tyckte pappa)! O det blev inte så himla bra! Men det ska skydda min bil från att få repor, när svante hoppar ur bilen! Iaf, sen i lördags var Jag Patrik och Tesse på Fotboll, hade ju vunnit biljetter på väla! Så all väla personal samlades i hif hallen där det bjöds på mat o dryck! Tycker det är väldigt roligt när väla fixa sånna grejjer! Ni vet, chefen går upp o snackar lite o man känner en gemenskap! Hoppas på väla fest i år!! Känns dock inte som det blir någon! Men vi får väl se! Iaf, matchen var väl så där, jag fick inte uppleva ett HIF mål! Första gången jag går på en match, o hade klart gärna sett att HIF hade kunnat göra ett mål! Men men.. Det får bli nästa gång! Efter matchen åkte vi igenom stan bara för att kolla, det tyckte väl kanske både jag o tesse var höjdpunkten på allt! Nej skämt o sido!
Idag har det varit en riktigt slappe dag! Fy, känns inte som jag gjort något nyttigt alls! Byttat lakan, så nu måste jag dusha, o det känns skit jobbigt! Jag känner inte att jag har någon ork i krop         

   


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback