uppe med tuppen

Publicerat: 2010-05-27 06:37:06
godmorgon godmorgon, hör fåglar sjnunga, gormorgon... nnanananana... lalal!

JA! jag är trött! fick gå upp när patrik körde, kändes lite märkligt! Men men tur att det är sommar så det är ljust nu, annars hade det ALDRIG GÅTT!

Men jag har iaf, sminkat mig lite o nu sitter jag med mitt kaffe! har även målat mina nagler!
o roligast av allt, är kanske att jag betalat mina räkningar! :) haha! eller inte, tråkigt att man får lön o sen ska man betala typ allt i räkningar, nej inte allt där överdrev jag. känns ändå skönt att få det betalt så man vet vad man har kvar o vad man kan göra a med! dock ska jag vara vääääldigt sparsam denne månaden! tyckte min lön tog slut så himla snabbt förra månaden, fast då la vi ju golv o när det var klart ville jag ha ny matta o lite sånt, så kanske inte så konstigt! jaja,

nej nu får man väl ta på sig! sen ska jag lämna svante hemma hos mamma, han ska vara där idag!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback