onsdag

Publicerat: 2010-05-26 07:59:13

godmorgon! åh vad trött jag var idag när jag skulle gå upp! Men nu är jag uppe o har fixat en snabb lunch, o sminkat mig o tagit på mig kläder. nu sitter jag o driker kaffe. satte presic kaffe koppen i soffan, så jag hoppas att den inte ramla ut nu. det skulle ju inte förvåna mig! presic vad man vill göra en morgon!
Jaha, nej om man skulle gå en runda med lilla svantis! sen ska jag be ge mig mot jobb o städa o grejja! Imorgon får jag gå upp klockan 06.00! vi ska vara i stan klockan 8. ja lite innan typ kvarti! så man får väl köra hemifrån vid kvart över sju, det är ju mycket trafik då med! Åh! det känns jobbigt att gå upp då! Men men, det är bara att bita i det sura äpplet!
idag ska jag försöka hinna åka o sola efter jobb, beror lite på när jag kommer från jobb.. slutar klockan halv sex, men ska vara kvar lite för det ska städas o så.. Ja, mycket städande för en kurs i morgon! men vi vill ju att där ska vara fint!


min syster är den finaste :)


Kommentarer ♥
♥ Kajsa

Ni är SÅÅÅ fina båda två. <3

2010-05-26 @ 16:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback