ny vecka.

Publicerat: 2010-05-03 12:09:37
godmorgon,

nu har jag hunnit med hur mycket som, gick upp vid nio, gick en runda med svante.. sen hem bytta om till träningskläder, gick en powerwalk med stavar! fy fan vad svettig jag blev. Det är detta som kommer göra att jag kommer i from till stranden. hehhe!  sen hem o börja städa, damma damsuga torka golv.. o nu sitter jag i soffan o dricker en kaffe! ska snart be ge mig till jobb..

Patrik är borta nu i tre dagar på kurs i göteborg, så jag o svante kommer vara hemma själv..! Känns hemskt o säga det, men tycker det ska bli ganska skönt.. bara mysa för mig själv liksom. Men klart kommer jag sakna han. denne veckan blir en sån vecka som vi inte kommer ses typ alls, han är borta nu i tre dagar, på torsdag ska jag på kurs på kvällen, på fredag jobbar jag kväll.. o sen ska patrik ut i helgen.. o jag jobbar hela helgen! Så på måndag nästa vecka blir allt som det ska igen :) Ja, vi ska nog överleva det finns ju telefoner!
nu ska jag ta ut svante på en liten runda, sen köra till jobb!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback