mysdag...

Publicerat: 2010-05-16 19:24:03

.. blev det idag. jag o patrik har varit i väg en liten runda, sen åkte vi hem o prata med vår granne o gav henne en liten paket från svante! sen hoppa vi i myskläder, o titta på en film som var väldigt konstig. sen fick vi mat hemma hos mamma o ja. nu ska vi kolla på den nya wallandern!

jag har hunnit baka mitt i allt detta med, chockladbollar och havreflarn! måste ringa o berätta för min farmor att jag gjort havreflarn, hon brukar alltid baka det, o när vi är hos henne så äter vi alltid upp dom, o nu har jag bakat egna o dom blev bra! Mycket bra! Så nu är magen heeeelt överfull!
IMORGON börjar en ny vecka o då är det NYTTO VECKA, som gäller!
nu blir det en walle film!

over and out


Kommentarer ♥
♥ Kajsa

Jaha när kan vi komma på fika då? Imorgon eller? hihi

2010-05-16 @ 20:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback