kväll

Publicerat: 2010-05-12 22:19:28

Godkväll..

ojoj.. Har hunnit med mycket idag, fixat iköket. bytat gradiner o nya växter i krukorna. blev skit fiiiiint! sen åt vi middag hemma hos mamma o pappa. mycket gott! sen åkte jag o patrik hem o skulle fixa o sätta upp nya lampa i hallen, blev bra. jag skulle vilja ha en till så det blir riktigt ljust i hallen, men jag märkte på både pappa o patrik att det inte var populärt,  ucsh, neej klabba inte med det sa pappa! så jaa..
sen skulle jag o patrik kolla på film, fick fyra nya filmer från LOVEFILM idag, ilove lovefilm! men patrik ville tvunget kolla på efterlyst, så jag gav mig för hans skull, o sen somnar han är det inte typiskt! hahahah! Men nu kollar jag på sandhamn, tycker det är lite små roligt svante ligger i mitt knä. mysigt :)

imorgon ska jag o patrik fixa klart allt skit här hemma! Med skit menar jag sånt som patrik säger att han ska fixa sen. det är typ lite lister o lite panel i köket o jaa ni vet. igentligen inga stora grejjer alls. men nu ska dom blir klara iaf!

nu ska jag mysa med svante.


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback