kräftan

Publicerat: 2010-05-19 23:01:47

åh! det doftar så himla gott ute, har varit ute med svante nu på nattrundan! o det luktar sommar! åh! jag njuter så himla mycket av det! Nu kommer sommaren!!
idag var jag o fuska lite med, åkte o sola så man får lite bränna! hihih! idag tog jag ståsolariumet! Oja det var skit obehagligt! fick lite smått panik, men det var ju som kajsa sa, man ser ju inte att man står trångt när man blundar! o det är sant! men det tog ju bra! jag är typ kräfta nu! O har fått hur mycket fräknar som helst, jag brukar få dirket när jag kommer ut men sen försvinner dom! men inte idag nu sitter dom där, ser nästan ut som jag är skitig!

jag ser ut som pippi typ, fast utan flätor o rött hår!



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback