hundpassning / spya!

Publicerat: 2010-05-16 10:54:54
kvällen i går var jätte trevlig.. det blev lite sent.. men svante hade passning av vår granne, jag frågade om dom kunde släppa ut han när dom skulle sova, men det gick iccke för sig att han skulle vara själv här inne i vår lägenhet, så han fick följa med in i deras lägenhet vilket svante tyckte var toppen, han fick en skogspromenad plus säkert mycket godis! hahaha! nej det är perfekt när man har hjälpsamma grannar!
kalaset blev lyckat, hade mycket trevligt!!

jag o svante intog soffan när vi kom hem för jag tyckte patrik stank gammal fylla! ( spya ) hahahaha! han blev lite åksjuk av min mamma! hahah hon är ju inte den bästa chaffören om man säger så! så när patrik kom hem så fick han uppsöka toan, väldigt snabbt! haha! det tyckte jag var lite roligt! mindere roligt när vi fick städa toan i natt! men som sakt det kan hända den bästa!

har presic städat här, o nu blir det en sväng till solariumet! + patriks jobb! ( vilket jag tycker är lite tråkigt! )
måste äta något med! over and out!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback