godnatt

Publicerat: 2010-05-16 23:36:21
det gäller att ta vara på dygnets alla timmar som tesse sa nu när vi har varit ute o power walkat! Fy tusan det blev en timme med stavarna och det känns kan jag säga! efter vi kollar på wallander filmen så kände jag att det var dax för en pw. så ringde tesse o hon var inte så jätte sugen på det, men jag fick med henne det brukar annars vara hon som tjatar på mig, men iccke idag!  så nu har man gått i en timme plus gjort 100 situps här hemma! o nu har jag dushat så nu ska jag slänga mig i sängen brevid min lilla sötnöt!
GODNATT PÅ ER!

Jag säger som min farbror sa i går, när vi var där på kalas - hade jag varit borta nu hade jag nog kört hem! hahaha! han satt typ o sov i stolen! haha! så klockren komentar framåt småtimmarna!

fan! jag missa kosläppet idag! sorry!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback