Nya tag igen...

Publicerat: 2010-03-28 20:10:07
Så ny blogg igen...
kom aldrig igång med den andra plus, att jag kände att namnet, var helt B!
Denne helgen har jobbat, segt.. men det gick ändå bra! igår hade jag lovat o köra tesse o sara in till stan, för dom skulle ut o partaya.. Men jag blev lite sugen när jag var med dom på deras förfest.. Så jag hängde på dom :):) dock körde jag men det blev väääldigt roligt att se hur folk blir när dom blir lite på lyset :) haha sånt märker man ju inte när man själv dricker, men vi hadr iaf roligt!! Så nu är jag ett levande bevis, på att man kan ha roligt fast att man är NYKTER!! hahha...!!!!
nu kommer jag iaf att lägga ALL focus på denne bloggen!
HA det gott!

Kommentarer ♥
♥ Sara

Hahahahahah... Ja iallfall har man kul om där e 2 som blir hmmmmm lite "salongsberusade" Och lite var det ju ditt fel ;) Shottarna blev droppen!!!! Tur eller kanske otur att du kunde återberätta kvällen för oss!!! Ha det Gött!!! Kram

2010-03-29 @ 13:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback