ny vecka, nya tag!

Publicerat: 2010-03-29 11:44:06

ii, man hinner med mycket om man kommer upp i tid ;P Skulle igentligen gått ner i tvättstugan klockan 07.00 i dag hade jag bestämmt, sen gå upp o lägga mig en liten timme till, men det blev dock inte så..men har iaf fått tvätta 3 maskiner, och städat lägenheten.. Fattar inte de, fast jag då jobbat heeela helgen, så blir här ändå så smutsigt hemma! det är bevis på att patrik smutsar ner som ett djur :0 hahhaaa!

sitter o avnjuter en Chailatte, o undrar var våren har blivit av ?? jag är ledig på torsdag, o då tänkte jag fixa min balkong, sätta ditt mina möbler o lägga på mattan o ja ni vet... plantera blommor.. fixa! o då ska de vara sol!

mitt andra problem är hur man bloggar från min iphone ? Hum, hur får man det till att funka ? ska försöka kolla upp det idag!

aja, ni får ha en goo måndag!



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback