kvällis

Publicerat: 2010-06-02 22:29:34
hej bloggen! jag får be om ursäkt för att jag inte varit aktiv idag! men har varit fullt upp! börja klan nio idag o jobba till halv sex..  o det har varit fullt upp, som vanligt!... :)
sen var vi o åt hos mamma o pappa.. någon god potatissallad med kyckling till, det var mycket gott! sen gick jag med svante, sen åkte vi hem.. 

o nu har jag fixat i sovrummet, ha byttat gardiner o lagt nya mattor.. o nytt överkast! åh! det blev så himla fint! jag älskar o fixa o greja hemma! tycker det är super kul, ett jobb jag verkligen skulle vilja ha är ju att jobba på ikea o inreda såna rum ni vet! åh, det hade varit kul..

sitter o funderar på vad vi ska äta i morgon.. hm.. Åh är sjukt sugen på rökta räkor! Får kanske åka o handla de!Jajja.. 

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback