tuppen, det är jag..

Publicerat: 2010-06-09 07:17:09
hej bloggen!

jag är uppe med tuppen idag, inte så skönt jag känner mig trött! har iaf varit nere i tvättstugan nu o lagt i tvätt hade inte så mycket tvätt, men det är skönt tar det inte så läng tid att hänga upp :P
nu ska jag sätta mig o avnjuta min frulle! Sen blir det till att gå en runda med svantis!
idag på min lunch så ska jag lämna tillbaka min strömsladd till datan den tjuter så jah har fått tinitus, ( okej överdrev men ni fattar) hahaah! Ska kolla på vakna med the voice nu! Ha en trevlig dag!

två dagar till Studenten! FÖR FAN DET BEHÖVER VÄL INTE REGNA PÅ DOM SMÅ LIVEN!????
Fan vad små dom är som tar studenten, förresten.... tiden går..... Jag vill ändå att dom ska få sol, på vår student 2007, var det ju STRÅLANDE SOL! Har aldrig varit så svettig i hela mitt liv ska jag säga! jaja. Jag önskar dom som tar studenten lycka till!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback