tisdag.

Publicerat: 2010-06-08 12:10:30
godmorgon! Eller ja godmorgon är väl fel att säga..
idag blev jag väckt av min chef! 09.03 ringer hon! jag bara vem fan ringer nu!??? Så ser jag jobb, så svarar jag inte för ja ni vet man har sån ful röst när man presic har vaknat, men sen ringde jag upp så ville hon bara fråga hur det hade gått i går, i och med att jag stod själv från 18 .00 till 2015.. eftersom det hade varit så mycket folk.. Men jag hade ju ändå tänkt att gå upp vid nio, men sen somna jag om.. o så kommer svante o tittar på mig med sina finaste hund ögon o lägger huvet på sne.. så ja han fick mysa med mig i sängen! ( det får han ALDRIG annars men jag var på gott humör ) Nej nu får jag köra till jobb! ni får ha en trevlig dag idag! Själv jobbar jag till 18, i dag sen ska jag träffa emma'! Ska bli roligt var ett tag sen, o jag saknar verkligen henne!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback