tanken som räknas.

Publicerat: 2010-06-22 23:01:52


Patrik sa att han hade köpt en present till mig. när jag kommer hem möts jag av denne! Okej tänker jag då gulligt av han o köpa en ELgrill.. Men är det något jag vill ha, varför kan man inte bara handla ett smycke ? Nej nej här kör vi elgrillar! hahahah! Nej det var gulligt, vi får se hur den går i morgon vill han prova den, får man lov o ha elgrill på balkongen undrar jag! Hum...
Sen var jag en snabbis hemma hos mamma o pappa, o tog några pioner... Jag älskar pioner! Så himla fint plus att det doftar sååååå gott!



Kommentarer ♥
♥ Sara

Klart man får ha elgrill på ballkonger!!! Dem brukar vara riktigt bra också faktiskt... Man får ju förvisso inte kolsmaken,men blir riktigt gott ändå :)))

Och ja visst e det tanken som räknas ;)))

2010-06-23 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback