sur, arg. !!!!!@@2jghjuhfjfgoijf!""

Publicerat: 2010-06-01 21:42:20
fy vilket humör jag hade när jag kom hem! var otrevlig o allmänt sur! men nu har jag fått mat i magen så känns det mycket bättre! Dock blev patrik trött på mig så han gick o la sig och till och med svante, gick ut i hallen o la sig ! Så jag måste säga förlåt till mina små boys!

Vetni vad jag ofta brukar tänka på.. Hur olika par kan se ut! vissa par, så är båda skit snygga både killen o tjejen är liksom trendiga, o tänker på sitt utseende liksom. sen har vi typen där båda är typ mindre snygga!
sen har vi då typen, där killen är skit snygg, o tjejen är en mes typ! inte en mes men ni vet jag menar! såg ett sånt par i dag på hm, o jag spontat tänkte bara, vad fan ska han med henne till ? han måste ju kunna få vem han vill.. O då börja jag tänka, undrar vad jag och putte är för ett par? hee.. ja roligt när man börjar tänka!
nu ska jag kolla vidare på tv..

Kommentarer ♥
♥ carola

ja ni är ett snyggt par i mina ögon kramisar

2010-06-01 @ 23:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback