Sova, bums i säng!

Publicerat: 2010-06-20 22:53:15

Nu är den över helgen, o det känns mycket bra! Har varit en bra helg o jobba måste jag säga.. Igår var mycket segt men idag var bättre tyckte jag! Skönt! sen fick vi grillat hemma hos mina päron! O jag bjöd på jordgubbar efteråt! Medans jag vänta på att maten blev klar så njöt jag va en corona! Dock var den inte iskall, men fy fan vad gott det var!

Har hunnit sola också, skönt..! Förhoppningsvis ska jag gadda mig på torsdag! Så ja känner att jag måste hinna sola lite innan! För sen kan jag inte sola, på någon vecka! Så då får jag väl ta brun utan sol! haha! Man kan ju hoppas att den vanliga solen kommer fram, för då kan jag typ sola benen o huvet ändå! haha! O skydda tatueringen typ! Jajja, det löser sig. Nu ska jag minsann gå med svante, sen blir det GODNATT! har lagt mig så himla sent nu dom senaste kvällarna o inte kommit till ro, men idag, vill jag SOVA, o de nu!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback