Söndag, sista på lääääänge

Publicerat: 2010-06-20 08:44:53
godmorgon! allt bra idag? Med mig är det bra lite trött bara eftersom jag satt uppe o kolla på bröllopet, men men har ändå hunnit slänga i två maskiner tvätt o, o rymma upp lite här.. Tycker det är skönt i tvätta dom dagarna jag ändå ska upp tidigt, för som i morgon då när jag börjar senare behöver jag inte ställa klockan på 7 för att tvätta, då är det gjort vilket är himlans skönt! Nu jobbar jag 8 timmar sen blir det inte att jobba söndag på några veckor, jag vet det är ett himlas tjat om de, men ni fattar inte hur skööööööööönt det ska bli.. Kommer blir mycket mer spontant allting, för eftersom jag alltid öppnar på söndagar, så blir man liksom begränsad!

nu på onsdag fyller svante 1 ÅR! ett helt år har alltså gott? Skit! Min stora fina lilla vovve.. hehe.. Så då ska han få lite lyx mat, o sen självklart ska han bjuda alla på tårta, fast han inte har en annaing om det ! hahah!

Nej nu får jag ta på mig o köra till jobb! Vi hörs!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback