Kväll..

Publicerat: 2010-06-08 00:10:30
ikväll har varit en mysig kväll.. Patrik kom hem vid halv tio han hade varit och hjälpt pappa med staketet! Och det blev tydligen bra! Det var så skönt o bara komma hem o att det var helt tyst.. kunde jag fixa lite o diska upp det som jag inte hann innan jag körde till jobb. sen har jag o patrik kollat lite på vad vi ska göra på semestern!

har även målat om mina nagler, men tog ett ljusare nagelack än vad jag brukar ha! tyckte inte de blev bra men kan inte ta bort det för har inget sånt medel kvar! får köpa nytt i morgon!




Jag är verkligen glad att sommaren är här nu! ( typ) Men när man ser den här bilden så känns det mysigt med!





Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback