Klänningar!

Publicerat: 2010-06-23 23:44:17
Så nu blir det snart godnatt för min del, tråkigt att jag känner mig hunrig nu.. Inte bra, att äta nu liksom. nu har jag beställt två LÅNGklänningar från nelly.com vi fårse hur dom blir på när jag får hem dom, tyvärr var det inte leverans fråns i juli. Men men jag vet att jag har sett någon lång klänning på familia för ett tag sen när jag o patrik var där, så ska se om jag kan köra inom i morgon kanske.. ´Nu har jag lovat mig själv att inte shoppa upp mina pengar denne månaden, nu kommer semestern o jag vill kunna glassa mig igenom den med godmat, o god dricka i stället!
nu hoppar svante upp i sin nya korg, så jag ska också hoppa upp i min lilla loppelåda!!! godnatt



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback