ingen rubrik

Publicerat: 2010-06-18 11:06:00
Ja, snart bär det av, mot jobb alltså! Inget vidare väder idag heller, så det känns okej att köra till jobb, något som känns mindre okej, är fan bensin priset! Tanka min bil innan ja 400 spänn bara hejdå! Fan inte klokt att det kostar så mycket! Synd att det är en bit till väla, annars hade jag cycklat till jobb! hih :)

Nu jobbar jag denne helgen, sen kommer ja inte jobba helg på jag vet inte när, icoh med att jag har semester sen o så. NICE! Så känns riktigt skoj o jobba nu i helgen, plus att jag fick hem två nya filmer nu idag så min helg är räddad! Skönt!  Vi får se hur vädert blir, på söndag har dom ju sakt att det ska bli fint! Något som är lite roligt är väl o se om det blir något folk på lördag, i och med bröllopet ? Tror inte de har så stor betydelse, fast man vet inte har ju hört om folk som ska fira det ordentligt.. jaja.. nu blir det jobb!
Ha det bra!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback