ii..

Publicerat: 2010-06-28 23:12:09
igentligen skulle jag inte bloggat nu när det är sommar, för jag har ingen lust alls att sitta o skriva här, men jag ska berätta lite om min dag!
började jobbet klockan 13, o innan det var jag ute med svante två runder o sen satt jag på balkongen o sola o jag var så sjuuuukt sugen på en corona, men jag skulle ju jobba! hehe..
på min lunch så gick jag lite på lindex hitta en cool top för 80 spänn! o en tunika på indiska.. Men tror jag ska lämna den var förstor! efterjobb åkte jag till mamma o pappa där min lilla mor hade gjort varma mackor, mycket gott! Sen skulle jag tvätta min bil, men kände dock att jag inte kom igång riktigt med det! Men efter många om och men så blev min bil mycket fin, patrik kom o hjäpa mig med det sista! Så det var skönt!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback