helg, nästa helg, o semester!

Publicerat: 2010-06-28 11:33:20

hej bloggen!!

Förlåt för dålig uppdatering, men det har ju varit midsommar helg! Vilken helg det har varit!
Bra väder, o bra sällskap  :) Igår så hade jag o patrik en lite roadtrip, vi åkte till värnamo skulle lägga blommor på hans farmor o farfars grav.. Sen efter det blev det high chaparral! Så mysigt, var riktigt längre sen jag var där så vi gick o titta lite där åt glas o bara myste, dock fick jag inte vaska guld för patrik, tyckte han var lite pinsamt! Jag är ju sån, kommer jag till sånna här ställen blir jag som ett litet barn, vill göra allt.. Men då stoppar han mig lite där :P hihih Vilket underbart väder det är idag!! :) Jag menar var kom det i från, o det får gärna stanna läste någonstans att det skulle bli 30 grader till helgen, O då är det ju party party!! Iiii.. tesse o jag har börjat planera hur vi ska lägga upp dagen, o det kommer bli kul kul!
Nu ska jag sola lite till innan jag beger mig till jobb! ;) O en rolig grej till 6 dagar jobbar..... SEN ÄR DET SEMESTER!! iiiiiiiiiii!! Åh, så roligt!

OM ni är lediga i dag så får ni SOLA för mig!


Förra året :) !


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback