.....

Publicerat: 2010-06-19 23:53:46
Idag har jag jobbat hela dagen, har varit en seg dag att jobba.. Men nu är det bara i morgon kvar, sen är man ledig.. Vi fick ju klart springa in till tobacs butiken brevid vår o kolla på bröllopet.. Men det blev för mycket för mig jag börja ju gråta så klart.. Jag har blivit så känslig när det gäller allt... hehe.. den lilla tobas butiken var helt full med folk o jag o carina som jag jobba med fick springa in o ut i butiken o kolla.. hihi.. Ja inte hela tiden men jag kolla två grr typ!

Idag fick jag vara fylle taxi till tesse, o sara o även simon.. Blev lite sugen på att gå ut när dom var så på g, men samtigit var det skönt o släppa av dom o sen åka hem o plantera blommor till min balkong.. o Nu sitter jag ju o följer bröllopet, just nu har dom ätit tårta! Tänk vilket bröllop.. Där lär man ju ligga i lä..

godkväll...

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback