DAGEN

Publicerat: 2010-06-16 23:30:47

Godkväll!
 Vilken dag, har farit fram och tillbaka känns det som! Tänkte visa mina nya inköp i morgon.. Orkar inte greja med det nu. Nu har jag o tesse varit ute o tagit en pw, där vi jogga halva vägen typ.. Eller sista biten är väl rätta ordet, men fan vad gott o nu när jag kom hem gjorde jag 100 situps, o lite andra övningar kissande hunden ni vet :) hahaha!

Dagens stora händelse är att patrik fått böter för fortkörning, 3600! O ja, han körde mycket för fort! Så ringer han mig på jobb, o liksom beklagar sig över det, o ville jag skulle tycka synd om han! Men icke, ja sa det var synd dom inte tog körkortet, det skulle han behöva för att lära sig att man inte bara kan köra på!!! då blev putte lite putt ;)hahaha!

Mina skor kom ju från nelly.com o dom med klack kunde jag inte ha dom var för höga, såg inte klokt ut, men dom andra gladiator skorna, var mycket bra!
Imorgon har jag min svullo dag, eftersom jag är ledig så får ta njuta av något men det blir vattenmelon o några öl isolen som jag hoppas tittar fram presic som idag :) Gud vad man blir glad av solen! Helt sjukt!

NU : SEX AND THE CITY


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback