is!

Publicerat: 2010-07-02 10:28:18
nu haar jag lagt in 10 påsar, i frysen så det blir 200 isbitar :) Hhihih! plus att tesse har säkert lagt in lite, så det kommer bli kalla goda drinkar i morgon! ;) tänkte jag skulle dricka lite kaffe nu, sen ska jag ta på mig o köra till jobb. Ikväll ska vi tjejer på jobb ut o äta, ska bli trevligt! Funderar på om jag ska ta med min lång klänning så jag kan byttaom på jobb innan jag kör! det är ju ändå lite roligare o ha på sig något annat än de man har jobbat i!
köpte nya convers ionsdags, jag har viljat ha nya vita i evigheter nu o dom har varit slut över allt, men dom skulle få in på nilson vecka 26, så jag var där inne i måndags, o då hade dom inte fått men hon trodde där skulle komma i veckan. Så jag ringde ditt på onsdagen o då hade dom fått på tisdagen, o där var knappt några kvar! Så där hade jag lite tur! Tycker dock att dom är lite för vita nu när dom är helt nya, men dom blir nog snabbt lite smutsiga! ska inviga dom idag! Undrar om solen kommer fram i dag??


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback