ett vuxen poäng mer!

Publicerat: 2010-07-29 23:43:23

Idag har det varit stora vuxen dagen! Först jobbat o d'r har varit riktigt mycket folk på väla, sköönt att där är o göra! Sen handla ja nya gardiner till köket, som jag har hängt upp nu när jag kom hem från jobb. blev verkligen jätte fint!!!Det är verkligen den lilla som gör det! Allt föll på plats i köket, har varit något som jag inte gillat där, men nu jäklar är där fint! Efter det så fick jag ett ryck o börja stryka alla mina tuniker o blusar.. min kära mamma har alltid sakt att man ska stycka allt typ! o sen jag flytta hemifrån har jag inte riktigt anamat det, men nu får jag väl erkänna, det blir mycket snyggare. Det ser lite orent ut när den inte är struken, fast den är tvättad, så kommer jag faktist försöka göra det alltid när jag tvättat! blir ju inte lika jobbgit då! Men men..
Har varit ute med svante med, tänkte ta en lite powerwalk med han. men när jag väl kommer ut så börjar det regna! TYPISKT! Men bättre en liten runda, än ingen runda allt eller ??



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback