trött, tröttare, tröttast!

Publicerat: 2010-08-03 11:49:08

Ja, idag försov sig både jag o patrik, hans kollegor ringde han vid halv sju! ;) Hih, o jag vakna vid tio, o hade planerat att gå upp vid halv nio typ! Skulle fixa lite här hemma, alla mina skåp ser ut som fan! vet inte hur det kan bli så, bara slänger i allt där! Men jag hann iaf fixa i dom, så nu ska det fan hållas så!
för typ 3 veckor sen satte jag in en annons på blocket, om mina möbler som jag har i tvrummet, vill köpa nya o ha allt i vit i stället! Inte en ända som har hört av sig! Hahaha! Men jag tror nästan att jag har satt dyrare pris än vad det kostar nytt :P Men dom är ju inte gamla så, jag vill ju inte sänka bort de! Men får nog gå in o rätt till priset !

Svante är verkligen som ett litet barn, han har ju sin leksaker, ben o grejjer.. Oftast ligger det överallt i lägenheten, så plockar jag upp de, lägger det i hans korg.. Så tittar han på mig o går dirket till sin korg o plockar ut alla gejjer o lägger dom typ där dom låg innan! Åh! Hur ska det gå när man får riktiga barn ???! hahaha! <3


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback