natten..

Publicerat: 2010-08-28 10:21:39
Yes, då var det lördag igen ? Har inte tiden gått vääääldigt snabbt denne veckan? Det tycker jag minsan! Igår fick jag min lön, roligt! hehe kände å min lunch att jag ville unna mig något, men hitta igen jag ville ha! HE, jaja skönt när det är så! Förövrigt så kände jag mig allmänt kass i går kväll, fick ont i huvet, o kände mig frusen o ush! Men sista timmen på jobb så kommer dom söta tjejerna från WAYNES in med en smothie, åh det gjorde hela min kväll! Så söt! Sånt som bilvit över, som dom ändå kastar! 
Men sen vilken natt jag haft, somnar rätt tididgt eftersom jag inte var helt 100 i går, sen får jag värsta kramp i vaden! Fy fan! Jag har ju lite problem med det, att jag får kramp lite då o då.. Men i natt var det helt fruktansvärt! iaf, somnar om.. klockan halv SEX kommer patrik hem. Han hade varit ute med kunder, dom träffades klockan 14, o höll på till 05.30....! OKEJ! Han kommer in o jag ser att han var vääldigt onykter! Men jag säger inget för jag kände inte för o prata då, för hade vi börjat snacka så skulle han dra upp hela kvällen o ja ni vet! Så tar han sitt täcke o sin kudde, går ut i soffan för att lägga sig trodde jag! PERFEKT! tänkte jag då! Ha någon som stinker sprit brevid sig är ingen hit! Men sen kommer han tillbaka, lägger sig i sängen, o somnar på typ en MINUT! O då får jag panik, för han börjar snarka som en gris!!!! Så då lägger jag mig på soffan, vad hade patrik gjort då, joo slängt ner alla kuddar på golvet... Hmm! Undra vad han sysslat med! Iaf, sen somna jag gått igen.. tills byggplatsen starta här utanför! Dom håller på att borra till bergvärme till oss! O börjar bli rätt trött på allt LJUD från det! Men men!  Nu ska jag köra till jobb!







Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback