morgon,

Publicerat: 2010-08-10 10:30:30
Saknar faktist lite att inte ha en morgontidning! När man bodde hemma hade vi ju HD! Det är en vis känsla av att läsa den på morgonen... Men nu läser man ju den på internet, men det är ju inte samma sak! idag kom solen, kul för er som har sin sista semestervecka, eller nått! Själv tycker jag det kan regna hela denne veckan, o sen vecka 33, ska det vara sol sol sol, speciellt på helgen! ;)

Nu ska jag ta o äta lite frulle! ;) Efter det blir det ngo kaffet på balkongen!! Börjar klockan 14 idag, till 20,15.. Känns helt okej att jobba den tiden, hinner vara hemma med svante o såå. På tal om svante, i dag så väckte han mig gemon att hoppa upp i sängen o ställa sig på min mage, där stor han o vifta på svansen! Mitt lilla hjärta<3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback