MIN lediga tid!

Publicerat: 2010-08-26 23:43:19

Idag har jag hunnit med massor! Skönt när man känner att man fått ut något ur dagen! Klockan 9.30 skulle jag vara hos vetrinären med svante, han skulle få sitt vacsin, vilket han kanske inte tyckte var så där jätte kul! Men hela grejen var klar på 5 min, så det gick smidigt! Efter det åkte jag o emma till malmö, för att gå på ikea. O när jag ringer min älskade pappa, o ska fråga efter vägen så det första han säger är Näääää, ge dig inte in på de, det hittar du aldrig, o du har aldrig kört där själv! O jag hör på hans röst att han inte gillar de! Varför är de så? Jo, för att jag är minnst, oftast om vi ska någon stans så kör inte jag utan då brukar det vara patrik eller, tesse.. Så då anser han att jag inte kan köra där! Men iaf, jag o emma körde i väg o vi hitta utan problem o bilen är hel.. skönt! Vi gick o titta o prata om livet  jag o emma.. O blev vi klockare... Hmmm NEJ! hehe. var iaf en trevlig tur! När jag väl kom hem så börja jag fixa här hemma, satte upp mina nya gardiner o det blev skit fint! Mamma kom o hjälpte mig med det sista på gardinerna! O vi kom fram till att jag nog behövde ha en matta under mitt matbord, så jag körde i väg till rusta, o inhandla en.. SÅ NU ÄR HÄR SÅ JÄVLA FINT HEMMA! Jag vill inte gå o lägga mig så fint här är! Hehhe!

Har även läst lite i boken som vi fick på vår kurs som vi ska gå med svante, o där stod en hel del grejer som man itne tänker på. Tex att man skulle låta hunden få vara nära när hela familjen var samlad vid tv för att dom kände harmoni då! Om dom då inte fick vara nära eller om man inte prata med dom så kunde hunden känna utanförskap! Det vill man ju inte! Så nu när svante låg o sov fint i sin korg, var jag tvungen o kalla på han så han inte känner sig utanför ;) O det stämmer verkligen för ofta när jag o patrik sätter oss i soffan o ska titta på tv eller något, så vill han helst ligga ända in till oss båda, gärna på oss o det är ju för att han vill vara nära! Nu får han ju inte vara i värken säng eller soffa här, men vi får väl göra något annat så han inte känner sig utanför! Tycker detta ska bli så väldigt intresant, o gå på denne kursen med han! O jag tror han kommer älska de!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback