längtar!

Publicerat: 2010-08-10 21:52:59

Jag riktigt läääääängtar tills det nya ikea kommer att öppna nu i september! Har varit väldigt trött på det gamla ikea nu ett tag, dom har nästan inte haft något o de dom har haft har alltid varit slut! Varje kväll nu när jag har kört hem så försöker jag titta in o se hur det ser ut!! Det är riktigt stort!! Åh så roligt, jag måste kanske be om mer lunch nu på jobb så jag hinner igenom hela butiken! hhahah, det lär dom nog inte ge mig! hehe! På tal om jobb så har jag även idag jobbat som en lite gnu! Fy fan, har ont i min kropp efter att ha hängt om två dagar nu! Jag är inte van vi att jobba på detta sättet efter att ha haft semester o allt vad det nu heter! Men skönt o känna att man lever ;) Svante o jag har gått en PW nu med, dock svårt när man går med han, han ska stanna o lukta o morra på en buske som han tycker ser lite konstig ut, eller så kommer där en katt o då ska vi fram o pussa på den, ( oftast får han en katttas rakt på nosen) Men hari af gått o det känns bra!
Jag börjar spontant att känna att min färg börjar försvinna, ska man behöva uppsöka ett solarium i augusti redan ????? hmmm ?


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback