Kommit på en dålig grej med mig själv!!

Publicerat: 2010-08-11 23:13:06

Kommit på en grej som jag är dålig på, ( ja det är svårt för mig o erkänna, ni som känner mig väl vet hur jag är störst bäst, o vackrast! ) Iaf idag efter jobb kände jag att jag var sugen på att köpa ett rött vin, köpte nämligen nya vinglas i dag på ikea, så ville prova hur som var o dricka ur! Så jag går in på systemet, kollar bland alla röda vinner, o eftersom jag inte är något provs av vin, så tar jag ett som inte är det billigaste, o inte det dyraste om vi säger så.. det stod fruktigt o smak av vanlij o björnbär - PERFEKT tänkte jag!
Iaf går till kassan o tar upp mitt körkort direkt, gör alltid det ( är man smal o liten är det lika bra o slänga fram det liksom ) Killen i kassan kollar på mig, mitt körkort o på mig igen, o sen körkortet igen! Va fan tänkte jag!!!! Sen säger denne unge man något som jag blir lite röd om kinderna för. - Vad fin du är i din nya frilla!!! O då blir jag röd om kinderna!! Varför igenligen ?? Jag tackar den ungen mannen för dom snälla orden, o mer eller mindre springer där i från, så han får små ropa på mig så jag tar min krona som jag ska ha tillbaka..

Så ja!!! Jag är verkligen dålig på att ta komplimanger!!! Fy fan, fattar inte varför! Jag är ju som sakt en tjej med skinn på näsan, o har ett himla bra självförtroende! Men jag klarar inte av att ta en komplimang om mitt hår!! Hum! illa!

O igentligen ska jag bara tacka min fina, snygga, underbara, goa, snälla, BÄSTA syster! För det är hon som gör min fin! O hon är för övrigt den ända som kan klippa enligt mig!!  Okej, inte den ända finns några få som kan! Men patrik har klippt sig hos några nu ett tag,  o som han ser ut!! Säger bara hårdesign på väla, va fan!!! en kvart o bara klippa med maskin!!!! när jag ser dirket när han kommer ut därifrån att det inte ser bra ut!, ded säger rätt mycket! visst min syrra är frisör, så jag vet ändå en del, hur det ska se ut, o vad dom missat!!Men för fan!!! Min syster är BÄST!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback